[wptabs mode=”horizontal” background=”false”]

[wptabtitle]Home[/wptabtitle]

[wptabcontent]


Op vrijdag 22 mei …. bent u van harte welkom op de tweede editie van het het ”Marketing The Content Event ‘ in Utrecht. Tijdens het event doet u inzicht op over de laatste trends en ontwikkelingen binnen contentmarketing, ontmoet u vakgenoten, leert u welke tools, media en instrumenten geschikt zijn bij de implementatie van contentbeleid en hoort u diverse best practices van aansprekende organisaties. Het event is bestemd voor contentmanagers, webredacteurs, contentproducers, marketing- en communicatie professionals en/ of iedereen die betrokken is bij online contentbeleid. De toegangsprijs voor deze dag bedraagt EUR 249,- (ex btw). Leden van CMM of van betrokken mediapartners, ontvangen een korting van EUR 50,- op de deelnameprijs.


Topsprekers tijdens het event: Marcel Molenaar (Linked In), Ziggo en Aegon.

Contentmarketing is de trend van de afgelopen tijd en sterk in opkomst. Steeds meer bedrijven zien dan ook het nut en de mogelijkheden van contentmarketing in en zetten hier steeds groter op in. Oorzaken van de opkomst zijn enerzijds een steeds kritischer wordende consument die steeds minder gehoor geeft aan massacommunicatie en zelf op zoek gaat naar relevante informatie. Anderzijds kan de toenemende mogelijkheid voor bedrijven worden genoemd om eigen kanalen en community’s te bouwen en creëren voor hun eigen doelgroepen. O.a. Marcel Molenaar (Linked In), Lennart Stuij (Ziggo) en Dan Verhoeven (Aegon) reiken u waardevolle inzichten aan over de inzet van contentmarketing op basis van hun ervaring en cases. Bekijk het programma.


Onderwerpen en thema’s

Contentmarketing, inbound marketing, online marketing, SEO, internetmarketing, SEA, social media, zoekmachinemarketing, online leadgeneratie, blogpostings en community building zijn thema’s die steeds belangrijker worden en waar professionals hun licht over laten schijnen tijdens dit congres. Andere vragen die aan bod komen: Hoe komt u tot een goede contentstrategie? Hoe kunt u deze implementeren? Welke tools en instrumenten zijn hiervoor geschikt? Van welke cases en best practices kunt u leren? Waar gaat contentmarketing heen de komende jaren? Bekijk het programma.

* Het Marketing the Content event 2014 maakt deel uit van het NIMA PE-programma. Deelname aan het event levert u als SMP’er 7 PE punten op. Meer informatie hierover, vindt u hier.


Download brochure 'Marketing The Content' event 2014

Download brochure


[/wptabcontent]

[wptabtitle]Programma[/wptabtitle]

Programma

Welkom bij het programma van het ‘Marketing the Content Event 2014. Onderstaand vindt u een overzicht van het dagprogramma. Er wordt gestart door de dagvoorzitter, waarna de keynote speaker zijn opwachting maakt. Hierna vinden de twee tracks plaats waarna we rond 17.30 uur afsluiten. Na afloop is er een borrel waar genetwerkt kan worden.


Klik hier voor de uitgebreide programmabeschrijving

Tijd Onderwerp Spreker
09.30 – 09.45 uur Opening dagvoorzitter Arjan Burger
09.45 -10.15 uur Moeten merken gaan denken als een uitgever? Bereik, bereik, bereik! Peter Boots
10.15 – 11.00 uur Wat zijn de mogelijkheden van content curation? Fred van Dijk

 

Track 1: Content marketing strategie

 

Tijd Onderwerp Spreker
11.15 – 12.00 uur Inrichting: Contentstrategie in 12 stappen Erik Hartman
12.00 – 12.45 uur Klantcommunicatie en eisen aan content Boudewijn Bugter
12:45 – 13.45 uur Pauze
13.45 – 14.30 uur Content strategie in de praktijk: modellen, formats en middelenmix Rob Punselie
14.30 – 15.15 uur Contentcuratie en juridische aspecten Marieke Neervoort
15.15 – 15.45 uur Pauze
15.45 – 16.30 uur Praktijkcase: Contentmarketing campagne Aegon Dan Verhoeven

 

Track 2: Tools en instrumenten content marketing

 

Tijd Onderwerp Spreker
11.15 – 12.00 uur Content Marketing en SEO Tim Stierman
12.00 – 12.45 uur Content Marketing Campagnes Bob Oord
12:45 – 13.45 uur Pauze
13.45 – 14.30 uur Praktijkcase Ziggo: Customer service by super content Lennaert Stuij
14.30 – 15.15 uur B2B content en het ontsluiten van content via verschillende kanalen Marcel Molenaar
15.15 – 15.45 uur Content maken doe je zo! Xaviera Ringeling
15.45 – 16.30 uur Social Media Storytelling
Ralph Poldervaart

 

Plenair gedeelte

Tijd Onderwerp Spreker
16.45 – 17.15 uur Blik op de toekomst: content marketing in het digitale tijdperk Edwin Vlems
17.15 – 17.30 uur Afsluiting dagvoorzitter Debbie Bernasco
17.30 – 18.00 uur Netwerkborrel

 

Klik hier voor de uitgebreide programmabeschrijving


Download brochure 'Marketing The Content' event 2014

Download brochure

[wptabtitle]Sprekers[/wptabtitle]

Sprekers

De volgende sprekers treden op tijdens het ‘Marketing the Content’ Event op donderdag 22 mei in Utrecht.


Marcel Molenaar is Head of Marketing Solutions voor Linkedin Benelux. Voor Marcel bij Linkedin begon was hij online media directeur voor de Free Media Group. Eerder werkte hij in verschillende functies bij OMG/ Mailmedia, HotSMS (nu BDigital) , IBM en Lycos. Marcel heeft meer dan 15 jaar ervaring in de interactieve industrie met een focus op online marketing. Hij studeerde Marketingcommunicatie aan de universiteit van Nijmegen. Lees meer.


Erik Hartman (Hartman Training en Communicatie) is owner of the vendor neutral consultancy company Hartman Communicatie and a founding  member of CM Professionals  the eGovernment Community and The Information Management Framework. His company organizes several information management trainings and  events  in the Benelux, like the yearly HartmanEVENT. Erik is a regular speaker at (international) events about   subjects like eGovernment, (enterprise) content management, content strategy, content architecture, and usability. Lees meer.


Marieke Neervoort (Solv Advocaten) – heeft ruim 10 jaar ervaring als advocaat intellectueel eigendomsrecht. Door niet alleen over de juridische kant van de zaak te adviseren maar ook mee te denken over de praktische en commerciële consequenties, helpt zij cliënten de beste oplossing te bereiken. Zij heeft diverse cliënten uit de fashion industrie, uitgeverijen, reclamebureau’s en nieuwe media succesvol bijgestaan in procedures in verband met inbreuk op intellectuele eigendomsrechten, misleidende en vergelijkende reclame. Lees meer.


Dan Verhoeven (Brand Webbing). Communicatie is mensenwerk. Het gaat niet over de grootste budgetten, over wie het hardste kan schreeuwen of de duurste en slimste systemen heeft. Het gaat over wie er aan de knoppen zit. BrandWebbing heeft de juiste mensen, de slimste jongetjes en meisjes van de klas, de ervaren prof die met passie aan de projecten werkt. Wij werken vanuit multidisciplinaire teams (Creatie, Media, Design en Tech) aan de strategieën voor onze klanten. Wij willen niet het grootste bureau zijn, of de partij die het hardst van de daken schreeuwt, maar wel het beste en slimste bureau, en daar doen we alles aan. Lees meer.


Lennaert Stuij (Ziggo) is zijn carrière onverwacht gestart bij Libertel, het latere Vodafone, in Maastricht. Het was de tijd van de eerste professionele websites, intranetten en mobiele apps. Na 8 jaar enorme groei besloot Lennaert Vodafone te verlaten; vanaf 2004 heeft hij voor verscheidene Internetbureaus gewerkt, waaronder Satama en Mirabeau. Vanaf 2011 werkt Lennaert als zelfstandig internet professional. Lees meer.


Ralph Poldervaart (Social Stories). Met Social Stories help ik marketingteams zich onder te dompelen in de belevingswereld van verschillende type klanten. Met echte klantontmoetingen, maar ook met acteurs, visuals en trainingen in de organisatie. Bij Social Stories ontwikkel ik verhalen voor merken. Een goed verhaal weet namelijk altijd te raken. Verhalen die hun weg vinden via social media en zich snel verspreiden. Interactie en interesse brengen het merk dichterbij dan ooit. Lees meer.


Boudewijn Bugter (1978) is oprichter van internet advies bureau Customer Revolution, specialist in digitaal klantcontact en online dienstverlening. Customer Revolution ondersteunt bedrijven en overheden bij het verbeteren van customer experience en online dienstverlening. Met onderzoek, toptaken en toptaakmanagement, advies, training, coaching, tools en hands-on management helpen we kosten verlagen en klanttevredenheid verhogen. Hier geeft Boudewijn internetadvies. Customer Revolution is specialist in het verbeteren van je online dienstverlening of klantenservice. We zorgen voor betekenisvolle interactie, relevante service, consistente klantervaringen en waardevolle relaties. Lees meer.


Rob Punselie (1961) is directeur van ContentKings, bureau voor contentontwerp. Verbeteren van de kwaliteit en effectiviteit van content is sinds 2000 zijn passie en professie. Zijn sleutelwoord is relevantie. Alleen relevante content scoort immers. Rob Punselie helpt organisaties met een contentstrategie naar zinvolle en succesvolle online interacties met klanten. ContentKings, door hem opgericht in 2000, helpt mensen en organisaties aan de juiste informatie bij hun dagelijkse activiteiten. Als “ambassadeur van de gebruiker” werkt ContentKings voor klanten als Tempo Team, Logius, NWO maar ook de Tweede Kamer en ministeries, provincies en (semi-) overheden. Lees meer.


Bob Oord (Heliview). Eind jaren 90 was Bob als vp marketing betrokken bij de online contentleverancier YourNews, en als freelancer bij de doorstart van YourNews naar het huidige Momac. Tijdens de Internetcrisis was hij medeoprichter van kostenbesparingsadviesbureau CostFocus. Om zich weer volledig te kunnen richten op online marketing start hij in 2005 met de voorbereidingen voor het content marketingbureau Leadfrog dat sinds juni 2010 onderdeel werd van Heliview. In het voorjaar van 2013 richtte hij XPRTS Media op dat zich toelegt op contentmarketing op Tablets. Lees meer.


Peter Boots is oprichter van Van de inhoud, bureau voor content marketing. Van de inhoud bedenkt, maakt, publiceert en promoot content voor klanten als KNGF, Holland Casino, Aegis Media en FNV. Van de inhoud heb ik in de zomer van 2012 opgericht na gewerkt te hebben bij achtereenvolgens een mediabureau (sr. RTV-planner bij Universal Media), een media-exploitant (Marketing Director bij Ster) en een reclamebureau (partner Fellows). Ik geef workshops en schrijf artikelen over content marketing, o.a. op mijn blog en voor Molblog.nl en Frankwatching.com. Lees meer.


Xaviera Ringeling (ContentChefs). Serieel contentmaker, publisher, social media sinds ’97. Groot op ICQ, gék op katten, was ooit netwerkbeheerder en deeltijd psycholoog, ook eens politicus, maar eindigde altijd bij internet. Naast content: design, usability en marketing (maar vertel dat laatste maar niet door).Heeft 1000’en blogs online staan, maar vindt het nooit genoeg. Deelt graag, is zelden gierig en bij vlagen zelfs gezellig. Lees meer


Edwin Vlems is Marketing Manager van metaalgroothandel MCB en helpt B2B-bedrijven met inbound marketing: het online plaatsen van het verhaal van het bedrijf en de medewerkers, als magneet voor klanten. Hij spreekt en schrijft over Inbound Marketing, Content Marketing en Social Media. Je kunt hem volgen op @evlems, vinden op http://edwin.vlems.nl en mailen via edwin@vlems.nl. Vlems is schrijver van het boek REAL Inbound Marketing’. Lees meer.


Debbie Bernasco is directeur en communicatiestrateeg bij BERNAS&CO Communicatie, een online bureau dat merken laat leven door storytelling, social media en contentmarketing. Ook is zij bedenker en uitgever van Storytellingmatters.nl: een online platform dat in no time zijn plek veroverde tussen de gerenommeerde blogs. Ze spreekt en schrijft over storytelling, storytelling conversation, content marketing en social media. Je kunt haar volgen op @debbi3. Lees meer.


Fred van Dijk (HowardsHome). Entrepreneur, broad experience (25 years ) in all aspects of Sales Marketing eBusiness & Social Business. Several Sales en Management functions. Building startup’s, Business Development. Particularly interested in Social Business and changes in the value chain. Specialties: Social Business, Content Marketing, Internet and eBusiness. Account- Sales- & Business management. ICT & media segment, Knowledge & Information Management, Digital Publishing, Content Syndication, Social Business. Lees meer.


Tim Stierman werkt sinds 2011 als online consultant bij Liones. Mede door mijn passie voor internet en marketing houd ik mij bij Liones bezig met web analytics, conversie optimalisatie, zoekmachineoptimalisatie (SEO en SEA) en social media strategie. Daarnaast blog ik regelmatig op onze weblog Publishr.nl en Emerce. Verder probeer ik zoveel mogelijk te reizen en voetbal ik in het ambitieuze DSO7 vriendenteam. Lees meer.


[wptabtitle]Sponsors[/wptabtitle]

Sponsoren en mediapartners

Onderstaande sponsoren en partners zijn betrokken bij het ‘Marketing the Content’ Event 2014. Zonder hen kan het event niet plaatsvinden. Wilt u ook als sponsor of partner participeren? Neem dan direct contact op met ons.


ContentChefs Content is de taal van het web, maar alleen goede content maakt dat jouw doelgroep je verstaat en ook bereid is om te luisteren en mee te praten. Wij willen bedrijven helpen om die content te maken: content die beweegt en inspireert, maar die ook effectief is en bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen. Wij stellen hoge eisen aan onszelf en aan onze klanten, maar dat stelt ons in staat om het beste te leveren. Wij zijn er niet alleen voor jou, maar vooral voor jouw klanten – want wie het oor heeft van zijn doelgroep, heeft het belangrijkste deel van de weg al afgelegd. Lees meer.


Inbound Media is een netwerkbureau op het gebied van contentmarketing en online lead generatie. Wij helpen onze klanten bij de realisatie van hun marketingdoelstellingen door inboundconcepten te creëren die daadwerkelijk effect sorteren. Denk hierbij aan de organisatie van webinars, inrichting van social media tot aan de bouw van contentplatformen volledig geïntegreerd met de (online) marketingstrategie. Lees meer.


Publishr Publishr.nl is een weblog voor iedereen die zich bezighoudt met(online) uitgeven en content marketing. We hopen je slimme ideeën, handige tips en relevante achtergronden te bieden. Publishr.nl is een initiatief van Liones. Lees meer.


Marketingportaal is een gratis kennisbank met een schat aan informatie over marketing en communicatie. Geschreven door een groot aantal auteurs uit verschillende branches. Van praktische tips over het schrijven van een persbericht tot professionele adviezen over een productstrategie. Wat u ook wilt gaan doen op het gebied van marketing, communicatie, PR of reclame, bezoek eerst Marketingportaal.  Lees meer.


42bis is de etalage van het internet. Bij ons kun je over internet leren, ermee lachen en eraan toevoegen – en dat allemaal in één adem! Volledig nerd approved en zonder – onterechte – pretenties. Opinie, tools, nieuws en achtergronden over online marketing en -business, gadgets en populaire wetenschap voor mensen die het web maken en gebruiken.Kritisch met gevoel voor humor, (zelf)relativering, no-nonsense en vrolijk. Na het lezen van een artikel kun je direct aan de slag, ben je op de hoogte of in elk geval entertained. Lees meer.


ZBC Kennisbank Op deze site wordt u geïnformeerd over kennis en ervaring van ZBC en partners. Kennis op zich vinden wij niet onderscheidend. Wij beschouwen kennis als een niet schaarse grondstof, waarvan je moet weten wanneer je wat nodig hebt in welke vorm. Daarvoor hebben wij geen prachtige theoretische (en meestal tijdrovende) methoden en modellen nodig. Wij kiezen altijd voor een pragmatische aanpak. Wij pretenderen niet dat we objectief zijn. Maar in onze praktijk hebben de aangereikte oplossingen goed gewerkt en wij kwalificeren ze als onze ‘best practices’. Lees meer.


BERNAS&CO Wij zijn een communicatiebureau in Nijmegen. Wij geven communicatie betekenis. Betekenis in de vorm van inhoud én resultaat. Zodat communicatie mensen raakt en daadwerkelijk bijdraagt aan uw naamsbekendheid, uw merkwaarde en uw bedrijfsdoelstelling. Wij willen voor u van betekenis zijn. Op een originele manier, met actuele kennis en vanuit een strategische visie. Zo brengen we met veel vakliefde en energie content en rendement samen. Lees meer.


Marketingmed Op Marketingmed.nl informeren wij door middel van kennisartikelen en blogberichten dagelijks over het laatste nieuws, de laatste trends en gebeurtenissen rond social media, Online marketing, SEO en WordPress. Marketingmed werkt met gastauteurs van diverse aanhangende bedrijven en/of samenwerkende blogwebsites. Zodoende publiceren wij DAGELIJKS! de beste content online om alle online ondernemers de juiste informatie te bieden die ze nodig hebben om te groeien op het internet. Lees meer.


[wptabtitle]Locatie[/wptabtitle]


Het ‘Marketing the Content’ Event vindt plaats in Utrecht op donderdag 22 mei 2014 in cursus – en vergadercentrum Domstad. U vindt de locatie op de Koningsbergerstraat 9 in Utrecht. Het gebouw is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, auto en te voet vanaf Utrecht Centraal station.


Routeplanner OV

Bereken de route met Google maps


Parkeermogelijkheden

De locatie bij Domstad:

  • De parkeerterreinen van de Jaarbeurs bieden volop parkeergelegenheid op loopafstand van onze locatie (P1 ligt direct aan de overzijde van de Graadt van Roggenweg). Wij bieden u de mogelijkheid om bij onze receptie, tegen gereduceerd tarief, een dagkaart (uitrijkaart) te kopen (10 ipv 12 euro).
  • Op onze eigen parkeerplaats aan de achterzijde van ons pand, kunt u weliswaar gratis, maar zeer beperkt uw auto kwijt. Daarbij geldt vol=vol. Voor mindervalide gasten reserveren wij op uw verzoek graag een plek.
  • Let op: in de wijk rondom ons Cursus- en vergadercentrum is het betaald parkeren middels betaalautomaten (pinnen). De tarieven zijn door de gemeente bepaald en bedragen € 3,41 per uur, € 23,78 voor een dagkaart (9.00 – 23.00 uur) en € 8,13 voor een avondkaart (19.00 – 23.00 uur).

P+R Westraven

Wij attenderen u en uw gasten ook graag op de mogelijkheid van parkeren bij P+R Westraven. Gelegen direct aan de A12, voldoende overdekte parkeergelegenheid en met de sneltram bent u in 10 minuten bij Cursus en vergadercentrum Domstad. Dit alles voor slechts 5,00 euro. Meer informatie vindt u op www.slimutrechtin.nl


[wptabtitle]Contact[/wptabtitle]

Contact

Heeft u vragen over het ‘Marketing the Content’ Event? Laat het ons weten. Wij helpen u graag verder. Wilt u graag teruggebeld worden door een van onze medewerkers? Laat dan uw gegevens achter of contact ons.


Onze gegevens

  • CMM Academy
  • Telefoon congresmanager ‘Marketing The Content’: 0633866026:
  • Algemeen telefoonnummer CMM Academy : 06-23173384
  • Twitter: @contentmm
  • Email: academy@contentmarketingmanagement.nl

Download brochure 'Marketing The Content' event 2014

Download brochure

[wptabtitle]Inschrijven[/wptabtitle]

Inschrijven

U kunt zich hieronder inschrijven voor het ‘Marketing the Content’ event in Utrecht. Deelnamebedrag bedraagt 249 euro (ex btw). Leden van CMM of van betrokken mediapartners, ontvangen een korting van EUR 50,- op de deelnameprijs. De volgende inschrijfvoorwaarden zijn hierop van toepassing.

Inschrijven Congres Big Data in 1 Dag

1 Persoonsgegevens
2 Factuuradres
  • Persoonsgegevens

[/wptabs]

genetwerkt kan worden.


Klik hier voor de uitgebreide programmabeschrijving

Tijd Onderwerp Spreker
09.30 – 09.45 uur Opening dagvoorzitter John Jehae
09.45 -10.15 uur Moeten merken gaan denken als een uitgever? Bereik, bereik en nog eens bereik! Rijn Vogelaar (Blauw)
10.15 – 11.00 uur B2B content en het ontsluiten van die content via verschillende kanalen Marcel Molenaar (LinkedIn)

 

Track 1: Content marketing strategie

 

Tijd Onderwerp Spreker
11.15 – 12.00 uur Content strategie, modellen en middelenmix Patrick Petersen (AtMost)
12.00 – 12.45 uur Klantcommunicatie en eisen aan content Prof. Peter kerkhof (UvA)
12:45 – 13.45 uur Pauze
13.45 – 14.30 uur Hoe kan ik het inrichten in mijn organisatie? Contentstrategie in 12 stappen Erik Hartman(Hartman)
14.30 – 15.15 uur Contentcuratie en juridische aspecten Marieke Neervoort, SOLV
15.15 – 15.45 uur Pauze
15.45 – 16.30 uur ANWB is content (best practice) Mirjam Sijmons (ANWB)

 

Track 2: Tools en instrumenten content marketing

 

Tijd Onderwerp Spreker
11.15 – 12.00 uur Content marketing en SEO Eddy de Heij (Dmenzo)
12.00 – 12.45 uur Content Marketing Campagnes Bob Oord (Heliview)
12:45 – 13.45 uur Pauze
13.45 – 14.30 uur Contentmarketing KPN Actueel (Best practice) Patricia Bruisten (KPN)
14.30 – 15.15 uur Social media, Wat kun je doen op facebook, twitter en LinkedIn Henk van Ess (ECCAR)
15.15 – 15.45 uur Content maken doe je zo! Robbert Doggers (Yune)
15.45 – 16.30 uur Social Media Storytelling Ralph Poldervaart (Social Stories)

 

Plenair gedeelte

Tijd Onderwerp Spreker
16.45 – 17.15 uur Blik op de toekomst: contentcreatie in het digitale tijdperk Marco Derksen (Upstream)
17.15 – 17.30 uur Afsluiting dagvoorzitter John Jehae
17.30 – 18.00 uur Netwerkborrel

– See more at: http://www.inboundmedia.nl/event/#sthash.Zzqn09Nz.dpuf

06-2317338406-23173384

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ad
Ad

UBS: Online Executive Learning

Terugblik MTC Event CMM Academy