Training Online Leadgeneratie & Community Management (1 dag)

U wilt aan de slag met contentmarketing en heeft hiervoor uw strategie grotendeels klaar. De volgende fase is om te komen tot een goede uitvoering. Hoe haalt u het maximale uit uw contentstrategie? Hoe kunt u uw potentiele klanten boeien en binden? Hoe kunt u een community creëren waar men graag bij wil horen en van waaruit u een stuk leadgeneratie kunt opzetten? Schrijf je in voor deze toptraining en leer in 1 dag hoe je het meest kunt halen uit contentmarketing en de online mogelijkheden.

 Voor wie?

Deze training is bedoeld voor marketeers, webmanagers, social media managers, brand managers, webredacteuren en (online) communicatieadviseurs en iedereen die professioneel betrokken is bij het opzetten en implementeren van een nieuwe inbound marketingstrategie.

Wat leer je?

Tijdens deze dag leert u hoe u kunt bouwen aan een solide community, online portal of -platform. U krijgt inzicht in de principes van marketing automation, online leadgeneratie en het onderhoud en beheer van communities. U leert hoe u een webredactie kunt opzetten, hoe u de community kunt boeien en binden en hoe u dit structureel kunt inbedden in de organisatie.

Wie geeft de training?

Peter Staal werkt als online consultant voor grote organisaties, branche- en beroepsverenigingen die een online community hebben of willen. Hij heeft ruime ervaring met het implementeren, begeleiden en activeren van online communities. Hij heeft Member First opgericht om organisaties te helpen in kaart te brengen hoe online communities kunnen helpen bij de bedrijfsvoering. “Ik help organisaties bij het implementeren van online communities en community management. Mijn hart gaat sneller kloppen van organisaties die efficiënter samen willen werken en beter kennis willen delen door gebruik van online communities. Een prijzenswaardig streven. Ik vind het het leukst om organisaties te helpen deze abstracte termen concreet te maken. Wat betekent online kennisdelen nu eigenlijk in de dagelijkse praktijk? En hoe gaan we efficiënter samenwerken?” 

Paul Hassels Monning is commercieel strateeg in B2B en oprichter van DutchmarQ. Met ruim 20 jaar (inter)nationale werkervaring in marketing, sales en ICT en een netwerk van DutchmarQ partners zorgt hij graag voor een boost in het commercieel succes van veelbelovende kennisleiders in business-to-business.  Met DutchmarQ richt Paul zich op bedrijven in ICT, professionele dienstverlening en duurzaamheid. Bedrijven en organisaties in B2B die de wereld slimmer, gezonder of duurzamer maken hebben daarbij de voorkeur.

Welke onderwerpen komen er aan bod? 

Er zal tijdens de 1-daagse training onder andere worden ingegaan op de volgende onderwerpen.

  • Implementatie content marketing
  • Marketing automation
  • Community building
  • Online leadgeneratie

Als incompany boeken?

Wilt u deze training als incompany boeken? Dat kan. Neem direct contact met ons op om uw wensen kenbaar te maken.

Los inschrijven voor deze training?

Uw investering voor de training Contentmarketing en Online Marketing bedraagt EUR 450,= (ex BTW) per persoon. In dit bedrag is inbegrepen: twee dagdelen colleges, lunch en catering, lesmateriaal, handouts en literatuur. Wanneer u deze training met meer dan 4 personen wilt volgen; betaalt u 400 euro per deelnemer (ex btw).  Deze training kan los worden gevolgd bij Utrecht Business School als onderdeel van een bredere opleiding.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De training vindt 3 tot 4 keer per jaar plaats in Utrecht. Het middagprogramma duurt van 15.00 uur tot 17.30 uur en het avondprogramma van 18.15 uur tot 21.00 uur. Voor de eerstvolgende startdatum belt of mailt u met UBS: 030-2270497 / info@ubsbusiness.nl.

Hoe kan ik me inschrijven?

U kunt zich hier inschrijven voor de eerstvolgende training ‘ contentmarketing en online marketing’.


Ook interessant

Training Contentstrategie & Content Marketing

Training Content Marketing & Online Marketing

Marketing The Content Event (1 dag)

Masterclassreeks Communicating the Content

 


Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ad

Evenementenagenda

  1. Leer een Powerful Contentmarketingplan Schrijven (Masterclass)

    November 2
  2. Branded Content Strategie (Cursus)

    November 9 , 15:00 - December 7 , 18:00
  3. Cursus Content Marketing Management

    November 9 , 15:00 - December 7 , 21:00
  4. Post HBO Contentstrategie

    18 January 2018 , 15:00 - 15 March 2018 , 21:00
Ad

UBS: Online Executive Learning

Terugblik MTC Event CMM Academy