BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Content Marketing Management - ECPv4.5.10//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Content Marketing Management X-ORIGINAL-URL:https://contentmarketingmanagement.nl X-WR-CALDESC:Events for Content Marketing Management BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20170830T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20170830T160000 DTSTAMP:20170816T205901 CREATED:20170227T095019Z LAST-MODIFIED:20170616T202501Z UID:13917-1504105200-1504108800@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Gratis online themasessie Contentstrategie & Inbound Marketing DESCRIPTION:UBS Business School biedt diverse strategische managementopleidingen aan op verschillende niveaus. Door middel van onze themasessies worden onderwerpen van bepaalde opleidingen uitgelicht en kort besproken in de vorm van een webinar. De themasessies stellen u in staat om een goed beeld te krijgen van wat een onderwerp precies behelst\, welke trends en ontwikkelingen er gaande zijn\, welke kennis\, kunde en insights voor u als manager van belang zijn\, hoe u hiermee aan de slag kunt en welke docenten er betrokken zijn bij de opleidingen. \nOnderwerpen van de themasessie ‘contentstrategie & inbound marketing’: \n– Hoe kan ik een goede contentstrategie ontwikkelen?\n– Hoe breng ik de contentstrategie in lijn met de bedrijfsstrategie?\n– Hoe kom ik tot een juiste themaselectie en keuze voor een mediamix?\n– Hoe geef ik praktische uitvoering aan de contentstrategie?\n– Welke rol spelen van community building en marketing automation?\n– Welke contentmarketing tools en campagnetools kan ik inzetten?\n– Hoe genereer ik leads en sales met content marketing? \n \n. \n. \nBekijk hier een korte samenvatting van de themasessie \n \n. \n \n  \n. \n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/gratis-themasessie-contentstrategie-inbound-marketing/ LOCATION:webinar\, webinar\, nvt\, nvt\, Nederland CATEGORIES:Branded Content Strategie,contentmarketing,strategie END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20170903T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20170903T160000 DTSTAMP:20170816T205901 CREATED:20170615T112717Z LAST-MODIFIED:20170616T201853Z UID:14194-1504450800-1504454400@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Gratis online themasessie 'Geloofwaardig met content' DESCRIPTION:UBS Business School biedt diverse strategische managementopleidingen aan op verschillende niveaus. Door middel van onze themasessies worden onderwerpen van bepaalde opleidingen uitgelicht en kort besproken in de vorm van een webinar. De themasessies stellen u in staat om een goed beeld te krijgen van wat een onderwerp precies behelst\, welke trends en ontwikkelingen er gaande zijn\, welke kennis\, kunde en insights voor u als manager van belang zijn\, hoe u hiermee aan de slag kunt en welke docenten er betrokken zijn bij de opleidingen. \nTijdens de themasessie ‘Geloofwaardig met content’: \n– Leert u hoe u een geloofwaardig contentmarketingbeleid kunt opzetten.\n– Leert u hoe u uw theoretische managementkennis aan de praktijk kunt koppelen\n– Leert u welke rol het merk speelt bij de implementatie van een geloofwaardig beleid\n– Leert u hoe verschillende typen content te onderscheiden en te gebruiken.\n– Wordt u bijgespijkerd over de essentiële building blocks van contentstrategie.\n– Leert u de voor- en nadelen van native advertising en de inpassing ervan in beleid. \n. \n. \nBekijk hier een korte samenvatting van de themasessie\n \n \n \n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/gratis-themasessie-geloofwaardig-met-content-wo-11-feb/ LOCATION:webinar\, webinar\, nvt\, nvt\, Nederland CATEGORIES:Branded Content Strategie,contentmarketing,strategie END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20171012T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20171214T210000 DTSTAMP:20170816T205901 CREATED:20170125T103047Z LAST-MODIFIED:20170420T124302Z UID:10979-1507820400-1513285200@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Post HBO Contentstrategie DESCRIPTION:Traditionele marketing- en verkoopmethoden – zoals cold calling\, direct mailing en massacommunicatie – werken steeds minder goed. Vindbaarheid op internet wordt zodoende steeds belangrijker voor veel bedrijven en contentmarketing kan u hierbij helpen. Hoe? Door het opzetten van een contentstrategie bouwt u aan een actieve community die u op de lange termijn veel kan opleveren.\n \nOnderwerpen \n– Hoe kan ik een goede contentstrategie ontwikkelen?\n– Hoe breng ik de contentstrategie in lijn met de bedrijfsstrategie?\n– Hoe kom ik tot een juiste themaselectie en keuze voor een mediamix?\n– Hoe geef ik praktische uitvoering aan de contentstrategie?\n– Welke rol spelen van community building en marketing automation?\n– Welke contentmarketing tools en campagnetools kan ik inzetten?\n– Hoe genereer ik leads en sales met content marketing? \nResultaat \nNa afloop van de opleiding bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan uw contentstrategie. U bent in staat om zelf tot een goede contentstrategie te komen die in lijn ligt met de bedrijfs- en marketingstrategie. U weet wat de strategische implicaties van uw keuzen zijn. U weet hoe u tot een juiste themaselectie en mediamix kunt komen en weet ook hoe u in logische stappen tot een goede executie kunt komen. U weet hoe u met community building\, content management en marketing automation kwalitatief goede leads kunt genereren en welke online marketing- en social mediatools hiervoor zijn te gebruiken. U bent in staat om grip te houden op de nieuwe content-driven-organisation en bent in staat om op de juiste momenten bij te sturen. Tot slot bent u op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van contentstrategie\, inbound concepten en contentmarketing. \nMeer informatie over deze opleiding? Klik hier.\n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/post-hbo-contentstrategie/ LOCATION:nvt CATEGORIES:contentmarketing,strategie END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;VALUE=DATE:20171102 DTEND;VALUE=DATE:20171102 DTSTAMP:20170816T205901 CREATED:20170227T163352Z LAST-MODIFIED:20170616T202343Z UID:14263-1509580800-1509667199@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Leer een Powerful Contentmarketingplan Schrijven (Masterclass) DESCRIPTION:U heeft een mooie uitdaging te pakken bij uw organisatie. U mag een contentstrategie doorvoeren\, een contentmarketing-implementatie bege- leiden of een inbound marketingproject uitvoeren. Voor veel contentprojecten is het echter wel zaak dat u hiervoor een gedegen analyse en/of goed projectplan kunt opstellen. Wilt u weten hoe u een scherp en doordacht contentmarketingplan kunt schrijven maar heeft u geen tijd of behoefte om hiervoor een lange opleiding te volgen? Dan is deze compacte Masterclass: ‘Leer een Powerful Contentmarketingplan Schrijven’ de juiste keuze. \nOnderwerpen\n– U leert om van de marketingstrategie te komen tot een inboundmarketingplan\n– U leert hoe u een gefundeerd contentmarketingplan opstelt voor uw business.\n– U leert hoe u uw theoretische managementkennis aan de praktijk kunt koppelen\n– U leert hoe u uw strategisch contentmarketingplan kunt vertalen naar de praktijk\n– U leert hoe u een gedegen analyse kunt opzetten en uitvoeren\n– U wordt bij het schrijven van uw plan begeleidt op de ‘SMART-principes’\n– U leert een  realistische planning\, begroting en targets op te stellen\n– U leert hoe u uw contentplan na invoering kunt monitoren\, meten en bijsturen.\n– U leert hoe u intern draagvlak kunt verkrijgen voor uw plan van aanpak\n– U leert hoe u uw plan bondig kunt vormgeven in een overzichtelijk ‘powerplan’\n– Na afloop van de Masterclass kunt u direct met uw plan in de praktijk aan de slag \nResultaat\nDe Masterclass ‘Leer een Powerful Contentmarketingplan Schrijven’ verschaft u de kennis én de vaardigheden om managementvraagstukken om te zetten in het juiste concrete en operationele contentmarketingbeleid. U leert hoe u een goed en krachtig inboundmarketingplan opstelt\, en hoe dat plan concreet kan worden uitgevoerd binnen uw organisatie. U leert hoe u een realistische planning\, begroting en targets kunt opstellen in een krachtig document wat een hoge kans van slagen heeft. Na afloop van de Masterclass bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan het contentmarketingplan en een effectief implementatieproces door te voeren. Na afloop van de Masterclass kunt u direct met uw eigen plan van aanpak aan de slag. \nInhoud\nCollege 1: Elementen van een goed contentmarketingplan (middag)\n \nTijdens het middagcollege leert u hoe u de juiste fundamenten in uw contentmarketingplan kunt inbrengen om tot een succesvolle projectaanpak voor uw organisatie te komen. U krijgt nieuwe kennis en inzicht over de vertaalslag van strategie naar praktijk. U wordt bijgespijkerd over het belang en de uitvoering van goede analyses\, over het opnemen van zogenoemde SMART-factoren en over het operationaliseren van uw strategie in een realistische planning\, budgettering en doelen. U leert tot slot hoe u uw beleid kracht kunt bijzetten door goede argumentatie en heldere uiteenzetting van uw gemaakte keuzes. \nCollege 2: Onder begeleiding aan de slag (avond)\n \nTijdens het avondcollege gaat u zelf aan de slag met uw plan. U leert aan de hand van cases\, opdrachten en voorbeeldplannen hoe u uw contentmarketingplan kunt structureren en de juiste fundamenten kunt leggen. U krijgt nader inzicht in de prioritering\, operationalisering en concretisering van uw aanpak. Onder begeleiding van een ervaren docent en samen met uw groepsgenoten komt u tot een contentmarketingplan waar u na afloop direct mee aan de slag kunt in de praktijk. \nVoor wie?\nDe Masterclass ‘Leer een Powerful Contentmarketingplan Schrijven’ is bedoeld voor professionals die de behoefte hebben om een goed en gedegen contentmarketingplan te kunnen schrijven. De Masterclass is een executive training wat betekent dat een bepaald werk- en denkniveau gewenst is. Doorgaans hebben onze deelnemers een bedrijfskundige- of marketingachtergrond\, 5 tot 15 jaar relevante werkervaring en HBO+ denkniveau. In principe staat het iedereen vrij om deel te nemen\, onze ervaring is echter dat het optimale leerresultaat ligt bij een ruimere werkervaring. \nOpleider: Utrecht Business School\nUtrecht Business School is de business school voor management executives en business leaders in Nederland. Wij leiden onze deelnemers op tot zwaardere professionals en bereiden ze voor op een volgende stap in hun carrière. Dit doen we op de vakgebieden finance & accounting\, marketing en communicatie\, it en crm\, strategie\, hrm en management & leadership. We ondersteunen professionals gedurende hun carrière met kennis\, contactmomenten en inspiratie en geven middels educatie en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. \nMEER INFORMATIE OVER DEZE UNIEKE MASTERCLASS? KLIK HIER\n \n  \n  \n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/leer-een-powerful-contentmarketingplan-schrijven-masterclass/ LOCATION:Koningsbergerstraat 9\, Utrecht\, Utrecht\, 3531 AJ\, Nederland CATEGORIES:Branded Content Strategie,contentmarketing,social media,strategie,webredactie END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20171109T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20171207T180000 DTSTAMP:20170816T205901 CREATED:20161112T191843Z LAST-MODIFIED:20170616T202115Z UID:15765-1510239600-1512669600@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Branded Content Strategie (Cursus) DESCRIPTION:De opmars van branded content komt voort uit het collectieve gevoel van consumenten om serieus genomen te worden door adverteerders. Bij branded content is het belangrijk dat er een verhaal wordt verteld wat de identiteit van de organisatie goed representeert\, context levert richting de ontvanger en dat de boodschap waarde toevoegt. Slaag je er in dit op een informatieve en aantrekkelijke manier te doen\, dan ben je al een aardig eind op weg. Een goed uitgevoerde branded content strategie zorgt ervoor dat de consument ‘kennis en content’ aan jouw merk koppelt\, resulterend in een positief merkimago en -positionering. \nOnderwerpen \n– Welke trends en ontwikkelingen in consumentengedrag zijn er?\n– Hoe pas je de branded content strategie in in de overall marketing strategie?\n– Hoe kom je tot een gefundeerde keuze voor een branded content format?\n– Welke rol spelen conversation marketing\, engagement en community building?\n– Hoe implementeer en integreer ik de branded content strategie ?\n– Welke online marketingtools en instrumenten staan tot mijn beschikking?\n– Hoe  meet en vergroot ik de effecten van de brand content strategie? \nResultaat \nNa afloop van de cursus Branded Content Strategie bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan uw branded contentstrategie. U bent in staat om tot een branded contentstrategie te komen die in lijn ligt met de bedrijfs- en marketingstrategie. U weet hoe u tot een juiste formatselectie kunt komen en hoe u hiermee een engaging en conversation brand kunt bouwen. U weet hoe u in logische stappen tot een goede executie kunt komen en bent in staat om op de juiste momenten bij te sturen. Tot slot bent u op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van branded content\, merkenbeleid\, digtal marketing en  contentstrategie. \nMeer over deze unieke cursus weten? Klik hier.\n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/branded-content-strategie-cursus/ LOCATION:Koningsbergerstraat 9\, Utrecht\, Utrecht\, 3531 AJ\, Nederland CATEGORIES:Branded Content Strategie,contentmarketing,online marketing ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://contentmarketingmanagement.nl/wp-content/uploads/2014/09/UBS-Utrecht-Business-School.jpg END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20171109T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20171207T210000 DTSTAMP:20170816T205901 CREATED:20170218T123921Z LAST-MODIFIED:20170616T202003Z UID:14508-1510239600-1512680400@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Cursus Content Marketing Management DESCRIPTION:Om uw contentbeleid goed uit de verf te laten komen\, dient er voldoende kennis aanwezig te zijn over zowel de strategie als het implementatietraject. Daarnaast is kundig day-to-day management van groot belang. Denk hierbij aan het goed aansturen van contentproductie- en contentdistributieprocessen\, marketing automation- en leadgeneratieprocessen en/of het managen van uw (online) portal of community.  Tijdens deze cursus krijgt u in vogelvlucht nieuwe praktische kennis en instrumenten aangereikt om uw contentbeleid goed uit te kunnen voeren.  \nOnderwerpen \n– Hoe geef ik praktische uitvoering aan de contentmarketingstrategie?\n– Hoe installeer en manage ik een community of online leadportal?\n– Hoe ga ik om met marketingautomation en leadgeneratieprocessen?\n– Welke contentmarketing tools en online campagnetools kan ik inzetten?\n– Hoe genereer ik leads en sales met online content marketing?\n– Hoe manage\, meet en monitor ik de online contentstrategie?\n– Welke metrics en KPI’s zijn van belang bij het contentmarketingproces? \nResultaat \nNa afloop van de cursus Content Marketing Management bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan het (online) contentmarketingbeleid van uw organisatie. U weet hoe u in logische stappen tot een goede executie kunt komen. U weet hoe u met community building\, content management en marketing automation kwalitatief goede leads kunt genereren en welke marketing- en social mediatools hiervoor zijn te gebruiken. U bent in staat om het contentproductie en contentdistributieproces goed aan te sturen . U bent in staat om grip te houden op de nieuwe content-driven-organisation en bent in staat om op de juiste momenten bij te sturen. U hebt kennis van de juiste metrics\, analytics en KPI’s om het contentbeleid goed te kunnen managen en monitoren. Tot slot bent u op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van contentmarketing. \nMeer informatie over deze cursus: klik hier \n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/cursus-content-marketing-management/ LOCATION:Koningsbergerstraat 9\, Utrecht\, Utrecht\, 3531 AJ\, Nederland CATEGORIES:contentmarketing,implementatie END:VEVENT END:VCALENDAR