Algemeen

De ROI van ROI in contentmarketing

0

Ad

Wanneer marketeers praten over content gaat het niet over kwaliteit, relevantie en passie voor verhalen, maar over brand awareness, webtraffic, lead generation en vooral het toverwoord: ROI. Maar over welke ROI hebben ze het eigenlijk? En van welke I verwacht je eigenlijk Return? Dat lijken marketeers zelf vaak niet te weten.
De nieuwe kijkcijfers Views, shares, likes, RT’s: noem ze de nieuwe kijkcijfers. Met die feel good-metrics heb je als marketeer in ieder geval iets om je bij het management voor je contentdaden te verantwoorden. Zoals je vroeger de trap opliep met onder je arm de knipselmap, waarin alle media-aandacht incluis mediawaarde rond de laatste campagne of persreis was gebundeld.

Lees hier het complete artikel

About the author / 

Redactie
Redactie

Content Marketing Management (CMM) is het online platform voor content marketeers in Nederland met up-to-date informatie over content marketing, inbound media, content strategie, community management, content curatie en online marketing trends, ontwikkelingen, kennis en inzichten. U kunt lid worden van de CMM community door u te abonneren op een van onze social media channels.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS Meest recente vacatures

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.
Ad

Evenementenagenda

  1. Branded Content Strategie (Cursus)

    March 14 , 15:00 - April 11 , 18:00
  2. Post HBO Contentstrategie

    March 14 , 15:00 - May 23 , 21:00

Terugblik MTC Event CMM Academy

Ad