BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Content Marketing Management - ECPv4.7.4//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Content Marketing Management X-ORIGINAL-URL:https://contentmarketingmanagement.nl X-WR-CALDESC:Events for Content Marketing Management BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20191010T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20191114T180000 DTSTAMP:20190520T073815 CREATED:20190512T181843Z LAST-MODIFIED:20190519T134135Z UID:15765-1570719600-1573754400@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Branded Content Strategie (Cursus) DESCRIPTION:De opmars van branded content komt voort uit het collectieve gevoel van consumenten om serieus genomen te worden door adverteerders. Bij branded content is het belangrijk dat er een verhaal wordt verteld wat de identiteit van de organisatie goed representeert\, context levert richting de ontvanger en dat de boodschap waarde toevoegt. Slaag je er in dit op een informatieve en aantrekkelijke manier te doen\, dan ben je al een aardig eind op weg. Een goed uitgevoerde branded content strategie zorgt ervoor dat de consument ‘kennis en content’ aan jouw merk koppelt\, resulterend in een positief merkimago en -positionering. \nOnderwerpen \n– Welke trends en ontwikkelingen in consumentengedrag zijn er?\n– Hoe pas je de branded content strategie in in de overall marketing strategie?\n– Hoe kom je tot een gefundeerde keuze voor een branded content format?\n– Welke rol spelen conversation marketing\, engagement en community building?\n– Hoe implementeer en integreer ik de branded content strategie ?\n– Welke online marketingtools en instrumenten staan tot mijn beschikking?\n– Hoe  meet en vergroot ik de effecten van de brand content strategie? \nResultaat \nNa afloop van de cursus Branded Content Strategie bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan uw branded contentstrategie. U bent in staat om tot een branded contentstrategie te komen die in lijn ligt met de bedrijfs- en marketingstrategie. U weet hoe u tot een juiste formatselectie kunt komen en hoe u hiermee een engaging en conversation brand kunt bouwen. U weet hoe u in logische stappen tot een goede executie kunt komen en bent in staat om op de juiste momenten bij te sturen. Tot slot bent u op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van branded content\, merkenbeleid\, digtal marketing en  contentstrategie. \nMeer over deze unieke cursus weten? Klik hier.\n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/branded-content-strategie-cursus/ LOCATION:Utrecht Business School\, Savannahweg 17\, UTRECHT\, Utrecht\, 3542 AW\, Netherlands CATEGORIES:Branded Content Strategie,contentmarketing,online marketing ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://contentmarketingmanagement.nl/wp-content/uploads/2014/09/UBS-Utrecht-Business-School.jpg END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20191010T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20191212T210000 DTSTAMP:20190520T073815 CREATED:20190517T093047Z LAST-MODIFIED:20190519T134225Z UID:10979-1570719600-1576184400@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Post HBO Contentstrategie DESCRIPTION:Post HBO Contentstrategie\nTraditionele marketing- en verkoopmethoden – zoals cold calling\, direct mailing en massacommunicatie – werken steeds minder goed. Vindbaarheid op internet wordt zodoende steeds belangrijker voor veel bedrijven en contentmarketing kan u hierbij helpen. Hoe? Door het opzetten van een contentstrategie bouwt u aan een actieve community die u op de lange termijn veel kan opleveren.\n \nOnderwerpen \n– Hoe kan ik een goede contentstrategie ontwikkelen?\n– Hoe breng ik de contentstrategie in lijn met de bedrijfsstrategie?\n– Hoe kom ik tot een juiste themaselectie en keuze voor een mediamix?\n– Hoe geef ik praktische uitvoering aan de contentstrategie?\n– Welke rol spelen van community building en marketing automation?\n– Welke contentmarketing tools en campagnetools kan ik inzetten?\n– Hoe genereer ik leads en sales met content marketing? \nResultaat \nNa afloop van de opleiding bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan uw contentstrategie. U bent in staat om zelf tot een goede contentstrategie te komen die in lijn ligt met de bedrijfs- en marketingstrategie. U weet wat de strategische implicaties van uw keuzen zijn. U weet hoe u tot een juiste themaselectie en mediamix kunt komen en weet ook hoe u in logische stappen tot een goede executie kunt komen. U weet hoe u met community building\, content management en marketing automation kwalitatief goede leads kunt genereren en welke online marketing- en social mediatools hiervoor zijn te gebruiken. U bent in staat om grip te houden op de nieuwe content-driven-organisation en bent in staat om op de juiste momenten bij te sturen. Tot slot bent u op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van contentstrategie\, inbound concepten en contentmarketing. \nMeer informatie over deze opleiding? Klik hier.\n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/post-hbo-contentstrategie/ LOCATION:Utrecht Business School\, Utrecht CATEGORIES:contentmarketing,strategie ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://contentmarketingmanagement.nl/wp-content/uploads/2014/08/UBS-Utrecht-Business-School1.jpg END:VEVENT BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20191114T150000 DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20191212T210000 DTSTAMP:20190520T073815 CREATED:20170218T123921Z LAST-MODIFIED:20190519T134306Z UID:14508-1573743600-1576184400@contentmarketingmanagement.nl SUMMARY:Cursus Content Marketing Management DESCRIPTION:Om uw contentbeleid goed uit de verf te laten komen\, dient er voldoende kennis aanwezig te zijn over zowel de strategie als het implementatietraject. Daarnaast is kundig day-to-day management van groot belang. Denk hierbij aan het goed aansturen van contentproductie- en contentdistributieprocessen\, marketing automation- en leadgeneratieprocessen en/of het managen van uw (online) portal of community.  Tijdens deze cursus Content Marketing Management krijgt u in vogelvlucht nieuwe praktische kennis en instrumenten aangereikt om uw contentbeleid goed uit te kunnen voeren.  \nOnderwerpen \n– Hoe geef ik praktische uitvoering aan de contentmarketingstrategie?\n– Hoe installeer en manage ik een community of online leadportal?\n– Hoe ga ik om met marketingautomation en leadgeneratieprocessen?\n– Welke contentmarketing tools en online campagnetools kan ik inzetten?\n– Hoe genereer ik leads en sales met online content marketing?\n– Hoe manage\, meet en monitor ik de online contentstrategie?\n– Welke metrics en KPI’s zijn van belang bij het contentmarketingproces? \nResultaat \nNa afloop van de cursus Content Marketing Management bent u in staat om zelfstandig uitvoering te geven aan het (online) contentmarketingbeleid van uw organisatie. U weet hoe u in logische stappen tot een goede executie kunt komen. U weet hoe u met community building\, content management en marketing automation kwalitatief goede leads kunt genereren en welke marketing- en social mediatools hiervoor zijn te gebruiken. U bent in staat om het contentproductie en contentdistributieproces goed aan te sturen . U bent in staat om grip te houden op de nieuwe content-driven-organisation en bent in staat om op de juiste momenten bij te sturen. U hebt kennis van de juiste metrics\, analytics en KPI’s om het contentbeleid goed te kunnen managen en monitoren. Tot slot bent u op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van contentmarketing. \nMeer informatie over deze cursus: klik hier \n URL:https://contentmarketingmanagement.nl/evenement/cursus-content-marketing-management/ LOCATION:Utrecht Business School\, Savannahweg 17\, UTRECHT\, Utrecht\, 3542 AW\, Netherlands CATEGORIES:contentmarketing,implementatie ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://contentmarketingmanagement.nl/wp-content/uploads/2014/08/UBS-Utrecht-Business-School1.jpg END:VEVENT END:VCALENDAR